Polacy odnoszą sukcesy wykorzystując portale społecznościowe

Z ostatniej chwili

Popularne Newsy

Witamy wszystkich!
Portal powstał, by wspomóc oraz ułatwić poruszanie się w fińskich realiach. Gdy przybyliśmy do Finlandii napotkaliśmy wiele przeszkód i trudności związanych z życiem codziennym na obcym terenie. Postanowiliśmy stworzyć miejsce, w którym wszyscy mogą zapoznać się z egzystencją w kraju pełnym możliwości jakim jest Finlandia. Jest to miejsce, gdzie możecie podzielić się z innymi własnymi doświadczeniami, jak i informacjami, które będą pomocne dla mieszkańców Finlandii. Wiadomości te mogą być również pomocne dla osób mających zamiar odwiedzić jak i osiedlić się w Finlandii. Postaramy się informować na bieżąco o zmianach zachodzących w tym atrakcyjnym kraju. Będziemy szukać nowych możliwości rozwoju naszego wspólnego portalu. Zbieranie informacji, wskazówek oraz innych elementów życia w jednym miejscu pozwoli i ułatwi byt w nowym państwie. Współpracujemy już z wieloma osobami, w tym z Damianem Golcem i Michałem Majewskim autorami zdjęć znajdujących się na stronach portalu. Zapraszamy wszystkich do współpracy z redakcją naszego portalu informacyjnego.

Dziękujemy.
redakcja Polacy w Skandynawii
Polacy odnoszą sukcesy wykorzystując portale społecznościowe
Posted by

Polacy odnoszą sukcesy wykorzystując portale społecznościowe

Jak portale społecznościowe pomagają odnieść sukces?

Nie wystarczy już tylko sama reklama, żeby firma odniosła sukces. Biznes rozwija się także na portalach społecznościowych. Prowadzoną kampanię warto jednak przemyśleć i zaplanować.

– Marketerzy prowadzący działania na Facebooku zawsze zaczynają od jasno określonego celu biznesowego, który chcą realizować. Mogą to być cele związane z brandem, zwiększaniem sprzedaży, to jest punkt, od którego się zaczyna. Następnie dobiera się cały wachlarz narzędzi marketingowych i reklamowych aby te cele realizować i na końcu zapiąć to odpowiednim pomiarem – mówi newsrm.tv Robert Bednarski szef Facebooka w Polsce i regionie CEE.

 

Portale społecznościowe kuszą biznes, gdyż tam właśnie można dotrzeć bezpośrednio do swojej grupy odbiorców. Ważne jest to także dla marek, które są już dobrze znane konsumentom. – Najczęściej w komunikacji tradycyjnej, telewizyjnej mamy jeden spot reklamowy, który możemy wypuszczać przez 6-8 tygodni. Na tym kończy się budżet i kreatywność. Natomiast na portalach społecznościowych jest możliwość zmieniania kontentu, tworzenia go indywidualnie pod naszą target grupę – wyjaśnia Małgorzata Gliwińska, Mondelez Polska.

Portale społecznościowe są także sposobem na rozmowę z potencjalnymi klientami, co może przynieść wymierne korzyści. Jak mówi Małgorzata Gliwińska często sami konsumenci podpowiadają, co chcieli by zobaczyć w danej marce.

 

Źródło: materiały pochodzą ze strony newsrm.tv
Fot: newsrm.tv

2 0 1189 02 września, 2016 Biznes, Ciekawostki, News Wrzesień 2, 2016

Dodaj komentarz

Aktualne Newsy

Przeczytaj również

Wirtualna Finlandia to serwis informacyjny w całości poświęcony pracy w Finlandii, życiu w Finlandii. Aktualne oferty pracy, forum dyskusyjne, najświeższe informacje znajdą Państwo na łamach naszego portalu. Zapraszamy do lektury!


WirtualnaFinlandia.pl
Portal Informacyjny dla Polaków w Finlandii
info@wirtualnafinlandia.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Prawa do powielania, używania i publikacji zawartości strony internetowej http://www.WirtualnaFinlandia.pl lub jej części podlegają przepisom ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994 r. ( Dz. U. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.). Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli.